“Από τη δεκαετία του 2000 πολλοί καινούργιοι Έλληνες ποιητές ερμηνεύουν το έργο τους με τρόπο θεατρικό. Η μεταμοντέρνα ερμηνεία τους ελκύει την προσοχή στην ίδια τη θεατρικότητα και λειτουργεί ως περφόρμανς. Με τα χρόνια αυτή η συναρπαστική τάση έχει εξαπλωθεί και αναπτυχθεί. Υπάρχει όμως ένα μείζον έλλειμμα: δεν παράγει κριτικά κείμενα. Εκδηλώσεις γίνονται, βίντεο αναρτώνται, τεχνικές δοκιμάζονται, αλλά δε γράφονται ούτε περιγραφές ούτε κριτικές ούτε αναλύσεις.” Εδώ θέτω το ερώτημα.
1 Ιανουαρίου 2022