Στον αστερισμό της αριστερής μελαγχολίας: 5. “Γιατί η ποιητική περφόρμανς δεν παράγει κριτικά κείμενα;”

“Από τη δεκαετία του 2000 πολλοί καινούργιοι Έλληνες ποιητές ερμηνεύουν το έργο τους με τρόπο θεατρικό.  Η μεταμοντέρνα ερμηνεία τους ελκύει την προσοχή στην ίδια τη θεατρικότητα και λειτουργεί ως περφόρμανς. Με τα χρόνια αυτή η συναρπαστική τάση έχει εξαπλωθεί και αναπτυχθεί. Υπάρχει όμως ένα μείζον έλλειμμα:  δεν παράγει κριτικά κείμενα.  Εκδηλώσεις γίνονται, βίντεο αναρτώνται, τεχνικές δοκιμάζονται, αλλά δε γράφονται ούτε περιγραφές ούτε κριτικές ούτε αναλύσεις.” Εδώ θέτω το ερώτημα.

1 Ιανουαρίου 2022

This entry was posted in Greek Poetry. Bookmark the permalink.